Alfa slavi 50. rođendan! Proslava, kojom vam želimo zahvaliti na prijateljstvu i podršci, trajat će tijekom cijele godine. Mi smo slavljenici ali vi ćete otvarati poklone!
Unaprijedite svoja znanja i vještine na stručnim online predavanjima uživo! Ovdje možete vidjeti što smo za vas pripremili. Svi ste pozvani!
Jedini u Hrvatskoj spajamo znanje, entuzijazam i umijeće poučavanja u proizvod krojen prema pravim potrebama i izazovima nastave. Pročitajte više!
Podijelimo iskustva, prijedloge i zajedno unaprijedimo obrazovanje. Pridružite se Facebook grupi Razredna nastava - Alfa!
Na stranici nastava.alfa.hr čekaju vas brojne videolekcije i ostali materijali koji će vas i vaše učenike voditi kroz nastavu na daljinu.

Čarobna lektira o čarobnoj šumi

Ne tako davno napisala sam da ne moramo proputovati svijet da bismo ga vidjeli, već je dovoljno uzeti knjigu u ruke i proputovat ćemo ga cijeloga.

I tako me moje učiteljsko putovanje ove školske godine odvelo do jednog krasnog četvrtog razreda. Motivirani, širokih vidika, željni dodatnih poticaja… – takvi iz nas izvlače ono najbolje.

Promatrajući ih i upoznavajući, vidim priliku za ono što mi je posebno drago, što posebno volim, a to je poticanje na čitanje i rad na kreativnim pristupima lektiri.

Piše: Maja Pignar-Mijović, dipl. uč.
(4. a razred OŠ „Braća Seljan“ Karlovac)

Ispis

NOVO: Ispiti znanja iz hrvatskoga jezika za 6. razred

   

Autorice: Vlatka Bišćan, Ivana Šavuk

Ispiti su odobreni od Agencije za odgoj i obrazovanje

A i B grupa - redoviti program
C grupa - primjereni program
Svaka grupa sadrži:
- navedene ishode koji se propituju po ispitu znanja
- sve domene propisanoga predmetnoga kurikula (Hrvatski jezik i komunikacija / Književnost i stvaralaštvo / Kutura i mediji)
- prijedlog vrednovanja
- rješenja svih ispita znanja (dostupno isključivo učitelju)

Kako smo upoznali osnovne i izvedene boje

Piše: Lidija Križanić

Početak prvoga razreda zasigurno je, kako za učenike tako i za svakog učitelja, vrlo zahtjevno i izazovno razdoblje. Upoznavanje djece i njihovih roditelja, stvaranje ugodnog razrednog ozračja, privikavanje učenika na poželjne oblike komunikacije i uopće na život i rad u zajednici, naglašavanje zajedničkih vrijednosti kojima se teži, a sve to uz ostvarenje obrazovnih ishoda tek je dio jednog kompleksnog zadatka – uspješnog uvođenja učenika u proces institucionaliziranoga obrazovanja.