PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije moći ćete / znat ćete:

• anlizirati načine za razvoj kritičkog mišljenja u glazbi
• analitički i kritički pristupiti glazbenim izvedbama
• implementirati u svoju nastavu glazbenu kritiku kao novinarski žanr
• osmisliti načine i metode razvijanja argumentacije i korištenja glazbenog jezika u pisanim uradcima učenika.

Također, moći ćete i:

• primijeniti nove ideje u poučavanju Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
• organizirati sadržaje učenja i poučavanja na drukčiji način od dosadašnjeg
• implementirati nove aktivnosti u nastavi.

Ova je on line edukacija za vas jer...

• ste učitelj Glazbene kulture i/ili Glazbene umjetnosti i želite kritički usmjerene učenike koji „razmišljaju svojom glavom”
• želite implementirati nove pristupe u učenju i poučavanju
• unaprjeđujete svoja znanja i iskustva
• ste željni izazova.

 

O Vašim predavačicama:

Karmen Širović, muzikologinja, glazbena kritičarka, prof. glazbene kulture (Split, 16. srpnja 1990.)

Magistrirala je komunikologiju (smjer mediji) na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu 2014. te muzikologiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2016. Tijekom studija na Muzičkoj akademiji, u sklopu programa studentske razmjene Erasmus+, provela je semestar na Odsjeku za muzikologiju na Sveučilištu u Paviji u Cremoni (Italija). Osnovnu i srednju školu pohađala je u Splitu, gdje je 2009. maturirala u Glazbenoj gimnaziji Josipa Hatzea (teorijski smjer i orgulje u klasi Erme Sotirove). Za vrijeme studija u Zagrebu radila je kao vanjski suradnik Trećega programa Hrvatskog radija (emisije Svijet glazbe i Europski mozaik) i Radio Splita. U sklopu Muzičkog biennala Zagreb 2015. djelovala je u uredništvu festivalskog kataloga te kao suradnica u organizaciji festivala. U produkcijskim i PR djelatnostima djelovala je i na festivalu Youngmasters – International Young Musicians’ Summer Class & Festival u Samoboru (2015. i 2016.) za koji je pisala i autorske programske knjižice. S Glazbenom mladeži Split surađivala je u ostvarivanju 19. i 20. izdanja Međunarodnog zborskog festivala Cro Patria, o kojem je, u suradnji s dr. Ivanom Tomić Ferić, uredila monografiju 20. godina Međunarodnog zborskog festivala Cro Patria. U Glazbenoj školi Josipa Hatzea u Splitu voditeljica je Odnosa s javnošću, a surađivala je na ostvarenju niza projekata (poput mjuzikla Roko, Roko, tatino oko, ciklusa koncerata Umjetnost bez granicaZimske Piano loop akademije, na brojnim koncertima Škole te kao voditeljica i autorica projekta U Glazbenu na Glazbeni. Za vrijeme studija pisala je članke i kritike za portal Infozona te za časopis Cantus s kojim surađuje i danas, od 2017. djeluje kao suradnica Slobodne Dalmacije, gdje za rubriku Kultura piše tekstove o glazbi, a od 2021. surađuje i s časopisom Vijenac. Od 2016. radi kao profesorica glazbene kulture u OŠ Dobri, gdje vodi Zbor te je osnovala dječju klapu i instrumentalni sastav Orffići, a od 2017. i u OŠ Mertojak u Splitu gdje vodi Mali zbor te je osmislila glazbeni program za učenike PRO skupine I ja sam glazbenik!. Suradnica je u programu Odgoj s glazbom Lane Marasović od 2018. u Udruzi Musica temeljenom na Orffovom pristupu za djecu predškolske dobi. Članica je HGU i HDS-a.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (10 minuta)
• Predstavljanje izlagača i koncepta edukacije

B (5 minuta)
• Kritičko mišljenje u sklopu Godišnjeg izvedbenog kurikuluma i Međupredmetnim temama

C (25 minuta)
• Glazbena kritika (definicija, argumentacija, stil pisanja, odlike autora glazbenih kritika)

D (10 minuta)
• Primjeri dobre i loše prakse

E (5 minuta)
• Vrednovanje glazbenih kritika kod učenika

F (5 minuta)
• Zaključak

Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)