DAROVITI UČENICI - MODUL 3: EMOCIONALNI SVIJET DAROVITIH UČENIKA - PREDAVANJE 1/4
SOCIOEMOCIONALNI RAZVOJ DAROVITIH UČENIKA

MODUL 3: EMOCIONALNI SVIJET DAROVITIH UČENIKA - PREDAVANJE 1/4

PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije razumjet ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• socioemocionalne karakteristike i potrebe darovitih učenika
• po čemu se daroviti učenici razlikuju od vršnjaka u razredu s obzirom na socioemocionalni razvoj
• strategije za poticanje pozitivnih vrijednosti i dobrih odnosa darovitih učenika s vršnjacima.

Također, moći ćete i:

• biti dio okoline u kojoj se potiče socioemocionalni razvoj darovitih učenika
• prepoznati što ste do sada dobro radili vezano uz socioemocionalne potrebe darovitih učenika

Ova je online edukacija za vas jer:

• Vi ste ravnatelj koji potiče rad s darovitim učenicima i želi stvoriti kvalitetne uvjete za rad s darovitim učenicima
• Vi ste učitelj koji u razredu ima različite učenike, između ostalog i darovitog učenika, ili više njih, i trebate prepoznati njihove socioemocionalne potrebe
• Vi ste razrednik koji u svom razredu ima darovite učenike i trebate prepoznati i razumjeti njihove potrebe kako biste imali što bolje odnose u razredu
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoja znanja i vještine prepoznavanja socioemocionalnih potreba darovitih jer ih želite kvalitetnije poučavati znajući njihove potrebe.

Preduvjeti:

• iskustvo vođenja razreda (korisno, ali nije imperativ)
• vizija da svaki učenik treba individualiziran pristup u smislu poticanja sposobnosti, potreba i vještina.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije: 

• razmisliti o svojim darovitim učenicima
• prebrojiti koliko ih imate i razmisliti o njihovim karakteristikama.

Poželjno je prije online edukacije napraviti sljedeće:  

• razmisliti o vještinama i osobinama svojih učenika u razredu
• razmisliti o vještinama i osobinama darovitih učenika kojima predajete.

O Vašem predavaču:

Marija Jurić magistra je psihologije, tj. edukacijska psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnoj i srednjoj školi. Radi kao stručna suradnica – psihologinja u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Članica je tima za psihološke krizne intervencije u MZO-u od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta Sidro te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održavaju u Osijeku i Đakovu. Također, od 2014. članica je organizacijskog odbora Tjedna psihologije u Đakovu. Uža su joj područja interesa emocionalna inteligencija, socioemocionalni razvoj darovitih učenika, emocionalne i komunikacijske kompetencije.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (5 minuta)

• pozdrav, predstavljanje, plan rada, anketa

B (10 minuta)

• što su emocije i zašto su važne

C (20 minuta)

• emocionalni razvoj darovitih učenika

D (20 minuta)

• socijalni razvoj darovitih učenika

E (15 minuta)

• asinkronija, posebnosti

F (10 minuta)

• strategije i zaokruživanje

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 do 10 minuta).

 

OVA JE EDUKACIJA DIO MODULA:

Modul 1: Darovitost
Webinar 1: Što je darovitost? - 11. veljače
Webinar 2: Identifikacija darovitosti - 18. veljače
Webinar 3: Karakteristike darovitih učenika - 11. ožujka
Webinar 4: Pristupi obrazovanju darovitih učenika - 22. travnja

Modul 2: Kreativnost
Webinar 1: Što nakon identifikacije darovitosti? - 25. veljače
Webinar 2: Kreativnost - 18. ožujka
Webinar 3: Procjena kreativnosti - 29. travnja
Webinar 4: Alati i metode u radu s darovitom djecom - 13. svibnja

Modul 3: Emocionalni svijet darovitih učenika
Webinar 1: Socioemocionalni razvoj darovitih učenika - 4. ožujka
Webinar 2: Emocionalno opismenjavanje darovitih učenika - 15. travnja
Webinar 3: Podbacivanje i kako ga spriječiti - 6. svibnja
Webinar 4: Emocije u mojoj učionici - 20. svibnja

Klikeraj čini tim psihologa i edukatora okupljenih oko ideje stvaranja okruženja za razvoj dječjih kognitivnih potencijala. Obogaćivanjem sredine nastoje stvarati uvjete za istraživanje dječjih interesa te potiču kognitivni razvojkod mališana predškolskog i školskog uzrasta.

www.klikeraj.hr