Postaviti pravo pitanje nije nimalo lak zadatak. Na ovoj ćete edukaciji naučiti kako postaviti pravo matematičko pitanje koje potiče na razmišljanje, zaključivanje i na kraju - učenje. 


MODUL:Matematika u razednoj nastavi

PODRUČJE ILI DOMENA: sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja

VRSTA: Redovita nastava

KLJUČNE RIJEČI: strategije poučavanja, vrste pitanja, metakognitivna pitanja


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:

saznat ćete zašto pitanja trebaju biti strategija poučavanja

prepoznat ćete pitanja koja potiču učenje
• dobit ćete ideje kako koristiti pitanje kao strategiju poučavanja

moći ćete procijeniti potiču li vaša pitanja učenje kod učenika.


Također, moći ćete i:

• primijeniti određene strategije u svakodnevnom radu.

 Ova je online edukacija za Vas jer...

• u pristupu usmjerenom na dijete potiču se različite strategije učenja i poučavanja, a naglasak je stavljen na podizanje kvalitete poučavanja i poticanje učenja kod učenika
• edukacija osvještava prednosti ovakvog načina učenja i pokazuje mogućnosti njegove primjene u udžbeničkim kompletima Otkrivamo matematiku
• vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoje strategije poučavanja.

Poželjno je prije online edukacije:

• procijeniti koliko pitanja postavljate tijekom poučavanja
• procijeniti svrhu postavljenih pitanja.

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Gabriela Žokalj učiteljica je, izvrsna savjetnica u Osnovnoj školi Bogumila Tonija u Samoboru. Tijekom godina neprestano se stručno usavršavala na različitim edukacijama u zemlji i inozemstvu. Kao predavač sudjeluje na međunarodnim konferencijama i edukacijama. Niz godina trenerica je Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak. Posebna su područja njezina interesa vrednovanje i profesionalni razvoj učitelja. Ta dva područja promiče vođenjem treninga Formativno vrednovanje i Zajednice učitelja. Zajedno sa Sanjom Brajković autorica je knjige Učenje u tijeku. Tijekom 2019. bila je članica radne skupine za vrednovanje u Školi za život. Rado dijeli primjere prakse na različitim edukacijama, objavom priručnika i stručnih članaka. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća za razrednu nastavu. Zajedno s Dubravkom Glasnović Gracin i Tanjom Soucie autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A Uvod + Anketa (10 minuta)
B Svrha i način postavljanja pravih pitanja (30 minuta)
C Zaključak (10 minuta)


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)

 

PRORN

RN

KURIKULUM PRORN