Terapeutska priča u razredu jednako je dobrodošla i učitelju i učenicima. Doznajte o primjerima jedinstvene moći iscjeljivanja i pomaganja terapeutskom pričom i kako ona može pomoći u poticanju na promjenu ponašanja učenika.


PODRUČJE: Neposredni rad s učenicima

KLJUČNE RIJEČI: terapeutska priča, poticaj, promjena, priča, učenici razredne nastave


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• upoznat ćete vrijednost terapeutske priče i primjere korištenja u razredu
• moći ćete prepoznati osnovna obilježja terapeutske priče
• moći ćete primijeniti terapeutsku priču u radu s učenicima.

 Također, moći ćete:

• upotrijebiti napisanu i snimljenu audioverziju terapeutske priče Zamišljeni otok Arat za poticanje učenika na promjenu ponašanja.

 Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj koji želi upotrijebiti terapeutsku priču kao pomoć u poticanju promjena ponašanja u grupi.
• Vi ste učitelj koji želi upotrijebiti terapeutsku priču kao pomoć u poticanju promjena ponašanja učenika.

Poslije online edukacije peporučujemo vam:

• pročitati terapeutsku priču učenicima ili sebi.

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI 

Petra Kapović Vidmar, mag. prim. educ., (majka, supruga, kći, sestra, teta, prijateljica) učiteljica je razredne nastave u OŠ Nikola Tesla u Rijeci cijeli svoj radni vijek, 17 godina. S učenicima većinu vremena radi u cjelodnevnoj odgojno-obrazovnoj nastavi. Nakon edukacija o terapeutskim pričama piše vlastite i koristi ih u privatnom životu i u radu s učenicima. S Maurom Lacovichem izdala je zbirku terapeutskih priča 7 putovanja koja je nedavno prevedena na albanski jezik. Priču Šalice, prevedenu na engleski jezik, objavila je u svojoj najnovijoj zbirci terapeutskih priča australska spisateljica Susan Perrow. Priča Šumska škola snimljena je metodom storytelling za potrebe radijske emisije na Radiju Rijeka.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A Uvod o pričama (10 min)
B Prijedlog primjene terapeutske priče kao poticaj za promjenu ponašanja
C Diskusija – pitanja i odgovori