Predavačice će sa sudionicima podijeliti vlastita iskustva iz svakodnevne prakse o dobrim i lošim stranama cjelodnevne nastave, o njezinoj implementaciji i organizaciji te će dati mnoge praktične prijedloge koje učitelji mogu primijeniti u svom radu.

VRSTA: Osnovna škola

PODRUČJE: Cjelodnevna škola

KLJUČNE RIJEČI: potpomognuto učenje, rekreacijska stanka, B1 aktivnosti (izvannastavne) i B2 aktivnosti (izvanškolske)


PROGRAM WEBINARA

Na ovoj edukacije upoznat ćete / naučit ćete / osvijestit ćete:

• način provedbe A2 i B1 aktivnosti te rekreacijske stanke
• iskustva u implementaciji, provedbi cjelodnevne nastave
• izazove i poteškoće na koje smo nailazili u organizaciji cjelodnevne nastave
• dobre i loše strane cjelodnevne nastave.

Također, moći ćete i:

• primijeniti naučena iskustva u svome radu
• unaprijediti svoj rad primjenom novih znanja i implementacijom iskustava drugih kolega.

Ova je online edukacija za Vas jer:

• ste učitelj / stručni suradnik koji se trudi slijediti nove načine i metode poučavanja u skladu s inovacijama u odgojno- obrazovnom području
• radite u cjelodnevnoj školi i nailazite na probleme i prepreke te vam može pomoći iskustvo drugih kolega koji su u istoj ili sličnoj situaciji.

Preduvjet je da ste: 

• osoba koja je spremna mijenjati svoje obrazovne metode kako bi imala suvremen i inovativan pristup obrazovanju.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:: 

• znati osnovne odrednice eksperimentalnog programa CDŠ-a.

 

O VAŠIM PREDAVAČICAMA

Mirjana Džakula profesorica je hrvatskog jezika i književnosti i povijesti. Majka je dvoje djece. Diplomirala je 2008. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku te od 2009. radi u osnovnoj školi kao učiteljica hrvatskog jezika i književnosti. Godine 2016. napreduje u zvanje mentorice, a u lipnju 2021. napreduje u zvanje savjetnice. Osim što redovito s učenicima sudjeluje na natjecanjima i smotrama na kojima često ostvaruje zapažene rezultate, uključena je u brojne projekte na državnoj i međunarodnoj razini. Posljednje tri godine intenzivno sudjeluje na edukacijama o darovitim učenicima te upoznaje metode rada za poticanje darovitosti. U lipnju 2023. stječe NTC licencu za vođenje radionica za potencijalno darovite učenike. 

Kristina Kulić magistra je pedagogije i edukacije filozofije. Diplomirala je 2012. godine na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Radi u osnovnoj školi kao stručna suradnica pedagoginja. U lipnju 2021. napreduje u zvanje mentorice. Aktivna je članica Udruge „Mala filozofija” u sklopu koje provodi državne i međunarodne projekte iz područja filozofije za djecu. Bila je članica Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnog predmeta Kritičko mišljenje. Vlasnica je obrta „Knjižuljica” te sa svoja dva dječaka izrađuje interaktivne mape za poticanje ranog učenja.

 

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (10 minuta)
• CDŠ u redovitoj nastavi (A1 program)

B (10 minuta)
• potpomognuto učenje (A2 program)

C (10 minuta)
• izvannastavne aktivnosti (B1 program)

D (10 minuta)
• izvanškolske aktivnosti (B2 program)

E (10 minuta)
• Organizacija školskog vremena (rekreacijska stanka)

Sažetak i pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)

PRIJAVA