Postaviti pravo pitanje nije nimalo lak zadatak. Na ovoj ćete edukaciji naučiti kako postaviti pravo matematičko pitanje koje potiče na razmišljanje, zaključivanje i na kraju - učenje.
MODUL:Matematika u razednoj nastavi
PODRUČJE ILI DOMENA: sve domene u matematici / strategije poučavanja i učenja
VRSTA: Redovita nastava
KLJUČNE RIJEČI: strategije poučavanja, vrste pitanja, metakognitivna pitanja
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• saznat ćete zašto pitanja trebaju biti strategija poučavanja
• prepoznat ćete pitanja koja potiču učenje
• dobit ćete ideje kako koristiti pitanje kao strategiju poučavanja
• moći ćete procijeniti potiču li vaša pitanja učenje kod učenika.
Također, moći ćete i:
• primijeniti određene strategije u svakodnevnom radu.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• u pristupu usmjerenom na dijete potiču se različite strategije učenja i poučavanja, a naglasak je stavljen na podizanje kvalitete poučavanja i poticanje učenja kod učenika
• edukacija osvještava prednosti ovakvog načina učenja i pokazuje mogućnosti njegove primjene u udžbeničkim kompletima Otkrivamo matematiku
• vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoje strategije poučavanja.
Poželjno je prije online edukacije:
• procijeniti koliko pitanja postavljate tijekom poučavanja
• procijeniti svrhu postavljenih pitanja.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Gabriela Žokalj učiteljica je, izvrsna savjetnica u Osnovnoj školi Bogumila Tonija u Samoboru. Tijekom godina neprestano se stručno usavršavala na različitim edukacijama u zemlji i inozemstvu. Kao predavač sudjeluje na međunarodnim konferencijama i edukacijama. Niz godina trenerica je Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak. Posebna su područja njezina interesa vrednovanje i profesionalni razvoj učitelja. Ta dva područja promiče vođenjem treninga Formativno vrednovanje i Zajednice učitelja. Zajedno sa Sanjom Brajković autorica je knjige Učenje u tijeku. Tijekom 2019. bila je članica radne skupine za vrednovanje u Školi za život. Rado dijeli primjere prakse na različitim edukacijama, objavom priručnika i stručnih članaka. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća za razrednu nastavu. Zajedno s Dubravkom Glasnović Gracin i Tanjom Soucie autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A Uvod + Anketa (10 minuta)
B Svrha i način postavljanja pravih pitanja (30 minuta)
C Zaključak (10 minuta)
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)
PRORN
RN
KURIKULUM PRORN