Beskrajne su mogućnosti informacijske i komunikacijske tehnologije dostupne i nastavniku i učeniku. Ali njena primjena u nastavi treba biti opravdana, mora imati svrhu. Ovaj webinar izvrstan je primjer kako to činiti!
MODUL:Lektira
VRSTA: Redovita nastava
KLJUČNE RIJEČI: lektira, IKT i obrazovanje, GIK, mrežni alati, webučionica
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• niz primjera iz prakse o primjeni IKT-a u nastavi
• ponoviti o pojmu i ulozi IKT-a u obrazovanju
• saznati što omogućava IKT u nastavi lektire
• korake prema implementaciji IKT-a u nastavu lektire – cjeloživotno učenje.
Također, moći ćete i:
• upoznati niz malih mrežnih alata primjerenih učenicima
• upoznati konkretne kreativne primjere provedene u praksi
• pomoću prijedloga sami odraditi kreativni lektirni sat uz implementaciju IKT-a.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoj rad u pristupu obrade lektire na kreativniji i inovativniji način.
Preduvjeti:
• učiteljica razredne nastave, nastavnik predmeta Hrvatski jezik
Poslije online edukacije preporučujemo vam:
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Maja Pignar-Mijović rođena je 1973. u Karlovcu, gdje živi i radi. Zaposlena je u OŠ „Braća Seljan“ te je učitelj mentor s više od 24 godine iskustva u nastavi. Tijekom radnog staža provela je 17 godina u kombiniranim odjelima, od toga osam godina u četverorazrednoj kombinaciji. Problematikom (ne)čitanja sustavno se bavi više od desetljeća i pol. Raznim vlastito osmišljenim razrednim projektima i suradnjama radi na poticanju čitanja i kreativnosti učenika. Autorica je članaka kojima dijeli dobru praksu povezanu s poticanjem čitanja u e-Biltenu HČD-a, Školskim novinama, ALFA portalu i drugim portalima. Predavala je na ŽSV-u i Webučionici na istu tematiku. Članica je Čitateljskog kluba „Luda čajanka“ u Karlovcu.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 minuta)
• Pojam i uloga IKT-a u obrazovanju
B (10 minuta)
• Zašto IKT u nastavi lektire?
C (10 minuta)
• Koraci prema implementaciji IKT-a u nastavu lektire
D (20 minuta)
• Primjena IKT-a u nastavi lektire – primjeri iz prakse
E (5 minuta)
• I na kraju…
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)