ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.1.1. Izvodi prirodne načine gibanja.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • Izvodi raznovrsne prirodne načine gibanja za ovladavanje prostorom, preprekama, otporom i baratanjem predmetima.
    • Prepoznaje raznovrsne prirodne načine gibanja.

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA

Oponašajući izvodi prirodne načine gibanja, pri čemu gibanja izvodi djelomično pravilno.


SADRŽAJ

Prirodni načini gibanja:

    • hodanja-trčanja, puzanja, kolutanja, valjanja, premetanja, skakanja, padanja
    • poskoci, skokovi, preskoci, naskoci, saskoci, penjanja, spuštanja (silaženja), provlačenja
    • dizanja, nošenja, guranja, vučenja, upiranja, višenja
    • baratanje predmetima raznovrsnih oblika, dimenzija, težina.
    • Motoričke igre s elementima prirodnih načina gibanja.

PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Učenje, usvajanje i usavršavanje prirodnih načina gibanja.

Učitelj određuje aktivnosti kojima će se ostvariti ishodi prema uvjetima rada, tj. provedbe nastave TZK na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima.


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.1.2.Provodi jednostavne motoričke igre.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Sudjeluje u jednostavnim motoričkim igrama.


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA

Igru provodi prema uputi.


SADRŽAJ

Motoričke igre s elementima hodanja, trčanja, poskoka, skokova, bacanja, hvatanja, penjanja i silaženja, puzanja, valjanja, preskakanja, provlačenja, padova…


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Učenje, usvajanje i usavršavanje prirodnih načina gibanja.