ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.1.1. Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnim vježbanjem i brine se o opremi za TZK.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju.
- Brine se o opremi za TZK.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Uz učiteljevo praćenje primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju te donosi odgovarajuću opremu za TZK.
SADRŽAJ
ovisni o uvjetima za provedbu nastave TZK (na otvorenim i u zatvorenim sportskim vježbalištima).
PREPORUKA ZA OSTVRIVANJE ODGOJNO-OBRZAOVNOG ISHODA
Dogovoriti primjerenu opremu za tjelovježbu ovisno o uvjetima rada te objasniti zašto je potrebna odgovarajuća oprema za tjelesno vježbanje.
Poticati pravilnu brigu o čistoći opreme za tjelesno vježbanje te korištenje pribora za osobnu higijenu nakon tjelesnog vježbanja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.1.2.Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- Prihvaća pravila igre.
- Razmatra prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja u igri.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Pokazuje interes za suradnju sa suigračima u igri.
SADRŽAJ
pravila motoričkih igara.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Provođenje motoričkih igara usmjeriti na stjecanje socijalno-emocionalnih kompetencija učenika.