ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.2.1.Prepoznaje i primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnoj aktivnosti te se brine o opremi za tjelesno vježbanje.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Preuzima odgovornost i razvija svijest o potrebi provođenja tjelesnog vježbanja u primjerenim zdravstveno-higijenskim uvjetima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Prepoznaje važnost postupaka za održavanje higijene koju primjenjuje nakon tjelesnog vježbanja.
SADRŽAJ
vježbanje u odgovarajućim higijenskim uvjetima za provedbu nastave TZK na otvorenim i u zatvorenim sportskim vježbalištima.
PREPORUKA ZA OSTVRIVANJE ODGOJNO OBRAZOVNOG ISHODA
poticati nošenje primjerene odjeće i obuće za tjelesno vježbanje, provoditi osobnu higijenu nakon tjelesnog vježbanja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.2.2. Usvaja mogućnosti tjelesnog vježbanja na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Primjenjuje poznate kineziološke motoričke aktivnosti na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Primjenjuje poznate kineziološke motoričke aktivnosti na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima.
SADRŽAJ
kineziološke motoričke aktivnosti na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima
jednostavnije pješačke ture, igre na snijegu, igre u vodi, na vodi i uz vodu, orijentacijske igre...
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO OBRAZOVNOG ISHODA
provoditi kineziološke motoričke aktivnosti na otvorenim i zatvorenim vježbalištima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.2.3. Surađuje u elementarnim igrama i prihvaća pravila igara.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Prihvaća pravila igara i surađuje sa suigračima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Pokazuje interes za suradnju sa suigračima u igri.
SADRŽAJ
elementarne igre s više igrača u kojima pojedinac pridonosi uspjehu cijele skupine.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
prilagođavati učenicima pravila igara.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. D.2.4.Aktivno sudjeluje u elementarnim igrama koje razvijaju samopoštovanje, samopouzdanje i ustrajnost.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Izvodi elementarne igre koje razvijaju samopoštovanje i samopouzdanje.
Ustrajnošću postizati ciljeve.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Učenik ima samopouzdanja te podiže razinu ustrajnosti.
SADRŽAJ
jednostavnije kineziološke aktivnosti, elementarne igre.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
poticati i ohrabrivati učenike pri izvođenju kinezioloških aktivnosti
stvarati pozitivno ozračje pri provođenju elementarnih igara.